Strony wyników wyszukiwania to strony wyświetlane przez wyszukiwarki w odpowiedzi na zapytanie wyszukiwarki. Głównym składnikiem SERP jest lista wyników, które są zwracane przez wyszukiwarkę w odpowiedzi na zapytanie dotyczące słowa kluczowego, chociaż strony mogą również zawierać inne wyniki, takie jak reklamy.
Wyniki są zwykle uszeregowane według trafności dla zapytania. Każdy wynik wyświetlany na SERP zwykle zawiera tytuł, link prowadzący do faktycznej strony w sieci oraz krótki opis pokazujący, gdzie słowa kluczowe pasują do zawartości strony, by uzyskać organiczne wyniki. W celu uzyskania sponsorowanych wyników reklamodawca wybiera, co wyświetlić. Ze względu na ogromną liczbę elementów, które są dostępne lub powiązane z zapytaniem, w odpowiedzi na jedno zapytanie wyszukiwania jest zwykle kilka stron, ponieważ wyszukiwarka lub preferencje użytkownika ograniczają wyświetlanie do podzbioru wyników na stronę. Każda następna strona będzie miała zwykle niższy ranking lub niższe wyniki trafności. Jak wypozycjonować stronę www?
Główne wyszukiwarki wizualnie różnicują określone typy treści, takie jak obrazy, wiadomości i blogi. Wiele typów treści ma wyspecjalizowane szablony SERP i ulepszenia wizualne na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie stron internetowych może zająć naprawdę sporo czasu. W rywalizacji między wyszukiwarkami o uwagę większej liczby użytkowników i reklamodawców zadowolenie konsumentów było siłą napędową w ewolucji algorytmu wyszukiwania stosowanego w celu lepszego filtrowania wyników według trafności.
Wyszukiwane hasła nie są już skuteczne, ponieważ polegają jedynie na znalezieniu słów pasujących wyłącznie przez pisownię. Należy ustalić cel i oczekiwania, aby ustalić, czy odpowiedni wynik jest dopasowaniem na podstawie szerszych znaczeń zaczerpniętych z kontekstu. Poczucie kontekstu rozwinęło się od prostego dopasowywania słów, a następnie wyrażeń, do dopasowywania pomysłów. Aby dowiedzieć się więcej, warto odwiedzić stronę internetową: http://masalski.com.pl/pozycjonowanie-stron.